468x60 Ads

This is featured post 1 title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

This is featured post 2 title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

This is featured post 3 title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

This is featured post 4 title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

This is featured post 5 title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

This is featured post 5 title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.



TUNING: O pata de culoare numita Golf 7

Va prezentam astazi un program de tuning interesant realizat pentru Volkswagen Golf 7.

 
 
Va prezentam astazi un program de tuning inedit. Cei de la Low-Car-Scene si Blackbox-Richter au luat un Golf 7 si i-au adus niste mici modificari care au un puternic impact vizual; asta datorita culorilor si luminilor folosite.

In plus, cei de la BlackBox-Richter au aplicat o folie speciala care ii ofera masinii o stralucire speciala pe timp de noapte; vorbim de o folie fosforescenta.

Trebuie sa vorbim si de jante si va spunem ca acestea costa aproape 8000 de dolari si sunt dotate cu lumini LED si cu un strat de stralucire fosforescenta.

Pe langa acesta modificari, tunerii au schimbat si partea frontala. Per total, costul acestui program ar fi de aproximativ 15000 de dolari.


READ MORE

Tata Motors intra pe piata din Romania

 
 
Iata ca cei de la Tata Technologies, divizia grupului indian Tata Motors a achizitionat recent compania Cambric Corp., inregistrata in Statele Unite ale Americii si care este prezenta in Romania prin intermediul a trei centre cu afaceri de 5 milioane de euro.

Grupul indian a platit 32,5 milioane de dolari pentru achizitia Cambric Corp si se arata astfel interesat de extindere pe piata europeana (compania americana are o prezenta semnificativa in Europa de Est).

Cambric Corp. este prezenta in Romania din anul 1997 si detine trei centre de dezvoltare in Brasov, Craiova si Iasi. Compania ofera servicii pentru sectorul utilajelor grele, agricultura si industria auto.

In 2011, cifra de afaceri neta a fost de aproximativ 5 milioane de euro, in urcare cu 48% fata de anul 2011. Numarul mediu de angajati ai Cambri Consulting SRL a urcat in aceeasi perioada de la 194 la 286.

Ramane sa vedem cum se vor implica cei de la Tata Motors in Romania si daca doresc sa se dezvolte mai mult. Ramane sa vedem daca isi vor face simtita prezenta si prin intermediul autovehiculelor marca Tata.
READ MORE

TUNING: BMW X6 M "Stealth"



TUNING: BMW X6 M

Iata un program de tuning interesant realizat pentru modelul BMW X6 M.

 
 
Pentru majoritatea oamenilor, cei 550 de cai putere a lui BMW X6 M sunt de ajuns. Totusi, exista oameni care vor mai multa putere, iar astfel a aparut in scena programul de tuning denumit "Stealth".

Numele "Stealth" vine desigur de la jocul de culori prezent in partea exterioara a masinii, avand o tematica militara.

Va spuneam ca aceasta versiune are mai multi cai putere, mai exact 700 si peste 850 Nm. Tunerii au ajuns la acest numar prin intermediul unor reprogramari electronice si prin diverse alte tehnici ingineresti.

In partea exterioara masina beneficiaza de un kit realizat de cei de la AC-Schnitzer, oferind masinii un aspect latit.

Tunerii de la Inside Performance au eliminat limitatorul de viteza si au mai adaugat si un sistem de evacuare din otel inoxidabil care poate fi reglat de catre sofer. Astfel, puteti alege cat de tare doriti sa va faceti simtita prezenta prin trafic.

In continuare noi va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul articolului.
READ MORE




FF.jpg
Ford a modificat subtil micul Fiesta pentru a il putea mentine in postura de lider al segmentului subcompact european.

Ford Fiesta duce o lupta acerba cu rivali precum Volkswagen Polo, Opel Corsa si Renault Clio, scrie Capital.  

Castigat cu greu anul trecut, gratie scaderii accentuate a vanzarilor germanului Polo, titlul de lider european la clasa masinilor de oras a impus o revizuire atat la nivel de design, cat si la capitolul tehnic.  

Astfel, noul Fiesta - care a debutat in aceasta primavara si in Romania - a imprumutat partea frontala a fratelui mai mare, Focus, si a fost dotat cu o gama de propulsoare mai performanta. Dintre acestea se remarca motorul de numai 999 cmc, in trei cilindri, care dezvolta 100 CP si care, conform producatorului, consuma in regim mixt 4,5 l la 100km.

Capitolul pret este unul dintre putinele elemente care penalizeaza micul model de oras in fata unora dintre  concurenti. Astfel, daca varianta de baza a lui Ford Fiesta (5 usi) - fara discounturi si oferte - costa 11.900 de euro, preturile pentru Renault Clio incep de la 10.200 de euro, iar cele ale lui Volkswagen Polo, de la 11.174 euro.
READ MORE



masini-bot-mare.jpg
Pe ansamblul pietei, livrarile totale (autoturisme + vehicule comerciale) au inregistrat in primele cinci luni ale lui 2013 o scadere de 18,6% comparativ cu aceasi perioada din anul trecut, potrivit datelor transmise de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).
In interiorul acestei scaderi, remarcam autoturismele, care au un declin al vanzarilor de 19,8%, cel mai mare din ultimii trei ani.

Si pe plan european vedem scaderi ale pietei, principalele tari inregistrand scaderi importante (Franta -11,9%, Italia -11,2%, Germania -8,8%).

In Romania, in continuare, vanzarile sunt sustinute de achizitiile realizate de catre persoanele juridice (85% din total in luna mai), cele catre persoanele fizice continuand sa scada pana la un minim de doar 15% din total. Pentru comparatie, in mai 2012 (o luna in care Programul Rabla functiona deja in mod efectiv), acest raport era de 49% persoane fizice si 51% persoane juridice.

In plus, continua sa se manifeste impactul negativ al importului masiv de vehicule rulate care, la un volum de aprox. 86.000 unitati la autoturisme si 18.400 la vehicule comerciale, au o crestere de 42%, respectiv 10% fata de 2012. Din aceste cifre, rezulta ca, la fiecare autovehicul (autotursim + vehicul comercial) nou vandut in Romania, au fost aduse alte 3,7 rulate (raport totusi in scadere fata luna anterioara, cand acesta era de 4 /1).

Productia nationala

Aceasta a inregistrat in luna aprilie o crestere de 5,8% fata de luna precedenta, ceea ce face ca, dupa 5 luni din 2013, sa avem o crestere totala fata de 2012 de 32,8% (la volum total 188.705 unitati), cifra datorata in exclusivitate productiei de autoturisme +40,8% (volum total 188.696 unitati).

In cifre absolute, fata de aceeasi perioda din 2012, au fost fabricate in 2013 cu 46.577 mai multe autovehicule. Volumele cele mai mari le-au inregistrat Dacia Duster (55.195 unitati), urmata de Dacia Sandero (51.948 unitati), Dacia Logan (45.059 unitati) si Ford B-Max (36.494 unitati).

Exportul

Si la acest capitol se inregistreaza crestere dupa 5 luni din 2013, aceasta fiind de 22,5%, comparativ cu aceasi perioada din anul trecut, volumul total fiind de 158.770 unitati.

Aceasta crestere se datoreaza in exclusivitate autoturismelor, care inregistreaza +29,5%. In ceea ce priveste vehiculele comerciale, in absenta productiei, nu au fost nici volume la export.

Cel mai exportat model in luna mai, a fost Dacia Sandero (13.177 unitati), urmat de Duster (10.251 unitati) si B-MAX (6.802 unitati). Pe ansamblul celor 5 luni de pana acum, pe primul loc este Duster (54.859), urmat de Sandero (49.564) si Ford B-MAX (36.309).

Vanzarile

Vanzarile de autovehicule (28.059 unitati) au scazut insa cu 18,6% fata de aceeasi perioada din 2012, autoturismele (23.245 unitati) inregistrand o scadere de 19,8%, cea mai mare din ultimii trei ani.

La autoturisme, top-ul pe marci la 5 luni din 2013 este format din Dacia, cu 6.638 unitati vandute (28,6% din total), urmata de Volkswagen (2.747 unitati / 11,8%), Skoda (1.917 unitati / 8,2%), Renault (1.355 unitati / 5,8%), Ford (1.266 unitati / 5,4%), si Hyundai (1.204 unitati / 5,2%).

Pe modele, Dacia Logan ramane pe primul loc, urmat de Duster, Sandero, Skoda Octavia si Volkswagen Golf.
Analizand segmentarea pe clase, remarcam faptul ca, dupa 5 luni, doar clasa monovolum este pe plus, toate celelalte fiind pe minus, cu scaderi cuprinse intre 15% si 38%.

In functie de tipul de combustibil, remarcam in 2013 o crestere a ponderii livrarilor de autoturisme cu motoare diesel, care ajung la 57,8% din piata, fata de 50,3% cat se inregistra in aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care volumele autoturismelor diesel au scazut cu 7,8%, iar cele pe benzina cu 32,5%.

Un alt aspect care merita mentionat la acest capitol, este faptul ca pentru 5 din primele zece marci, motorizarile diesel reprezinta peste 70% din vanzari. Situatia se repeta si in cazul analizei pe modele, unde 5 dintre modele inregistreaza un procent de peste 70% motorizare diesel din vanzarile respectivei marci.

In ceea ce priveste vehiculele comerciale usoare (LCV+ minibuse), observam o scadere ceva mai mica a pietei (-8,2%), dar si faptul ca primele doua marci (Dacia si Ford), reprezinta impreuna aproape 35% din piata.
READ MORE



lodgy.jpg
La jumatatea acestei saptamani, Dacia a anuntat intrarea pe piata daneza, cu monovolumul Lodgy, tara nordica fiind ultima piata din Europa de Vest pe care constructorul roman inca nu intrase.

Dupa Lodgy, Dacia va mai aduce pe piata daneza modelul Sandero. Masinile vor putea fi gasite la cei 33 de dealeri, iar Danemarca devine astfel cea de-a 41-a piata a marcii romanesti.

Modelele low-cost Dacia sunt, in general, cu 20% mai ieftine decat aceleasi masini ale producatorilor europeni, noteaza Automotive News Europe, citat de economica.net. Cu toate acestea, potrivit estimarilor analistilor, Dacia are marje de profit operational de 9-10% la fiecare masina vanduta, mai mari decat ale majoritatii producatorilor de automobile.

Asamblat la uzina Renault din Maroc, Dacia Lodgy este primul model care poarta pe capota marca romaneasca. Dupa spusele oficialilor Dacia, 200 de cumparatori din Romania se afla printre cei circa 8.000 care au lansat comenzi, chiar daca au vazut vehiculul doar in poze sau la televizor.

Lodgy este disponibil in showroomurile din Romania la preturi ce pornesc de la 9.500 de euro (in versiunea cu cinci usi si motorizare 1,6 85 CP) si ajung la 14.700 euro in varianta 1.5 dCI, 110 CP si sapte locuri. 

Inclus de catre producatorul auto de la Mioveni in categoria autovehiculelor de familie, noul Lodgy se poate lauda cu un pret mult mai mic decat al competitorilor sai din aceeasi categorie, cum ar fi Chevrolet Orlando sau Renault Scenic.
READ MORE



Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 1
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro - Poza 2
BMW a anunţat că noul M5 facelift va debuta pe piaţa din România în luna iulie. Odată cu revizuirea estetică, clienţii vor putea comanda şi pachetul Competition pentru M5 şi M6.
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.

Luna trecută, BMW a dezvăluit oficial faceliftul operat pe actuala generaţie Seria 5, ajunsă deja la jumătatea carierei. Cum era de aşteptat, modificările au fost aplicate tuturor variantelor de caroserie, inclusiv derivatului de performanţă M5. La numai o lună de la debutul oficial, BMW anunţă şi în România lansarea puternicului sedan şi disponibilitatea sa începând cu luna iulie. Faceliftul aduce un design uşor modificat, performanţe noi, opţiuni extinse şi un pachet Competition, disponibil atât pentru M5 cât şi pentru M6.
 
 
BMW M5 este propulsat de un motor V8 de 4,4 litri, cu tehnologie M TwinPower Turbo şi o putere maximă de 560 cai putere. În combinaţie cu transmisia M cu dublu ambreiaj, cu şapte trepte, diferenţialul M activ de pe puntea spate şi tehnologia suspensiei reglată pe baza experiențelor din motorsport, acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se realizează în 4.3 secunde.
Esential 560 de cai putere oferă BMW M5 facelift în versiunea standard.
575 de cai putere oferă BMW M5 după instalarea pachetului Competition.
107.260 de euro costă noul BMW M5 în România.
7470 de euro costă pachetul Competition pentru BMW M5.
În standard, M5 facelift primeşte pachetul Driving Assistant, care include funcţia "asistent fază de drum", sistemul de avertizare de schimbare fără intenţie a benzilor, o funcţie de prevenire pasivă şi activă a coliziunilor şi pachetul Online Entertainment, care oferă acces la 12 milioane de melodii. Interiorul lui M5 integrează acum un alt volan, cotiera are un volum de depozitare mai mare, iar sistemul iDrive are un nou ornament cromat. Opţional, sistemul iDrive va putea fi controlat cu o funcţie tactilă. Deşi beneficiază de numeroase îmbunătăţiri, BMW M5 păstrează acelaşi preţ de pornire pe piaţa din România. Mai exact, noul M5 facelift poate fi comandat începând cu 86.500 de euro cu TVA, adică 107.260 de euro cu toate taxele incluse. 
BMW M5 este oferit acum în compania pachetului Competition, care sporeşte puterea la 575 CP şi aduce modificări la direcţie şi suspensie. Nemţii susţin că modelul va fi cu 0.1 secunde mai rapid la sprint-ul 0-100 km/h, pe când sprint-ul 0-200 km/h va fi îmbunătăţit cu 0.2 secunde. Jantele din aliaj au un diametru de 20 inch, iar garda la sol a fost redusă cu zece milimetri. În plus, sunt disponibile opțional și noile frâne M din carbon ceramic, pentru performanțe de frânare susținute într-un regim sportiv de condus.
Noul pachet este disponibil în România cu un preț de 7215 Euro fără TVA pentru modelele BMW M6 și 7470 Euro fără TVA pentru BMW M5.
READ MORE



Loeb şi-a spulberat rivalii în calificările de la Pikes Peak - Poza 1
Sebastien Loeb a impresionat în calificările pentru cursa de la Pikes Peak şi va pleca primul pe celebra ascensiune după ce a fost cu 23 de secunde mai rapid decât rivalii săi.
Esential 23 de secunde a fost avansul lui Loeb in calificarile de la Pikes Peak
Sebastien Loeb a participat miercuri la calificările pentru cursa de la Pikes Peak şi a demonstrat că este unul dintre marii favoriţi la victorie. Pe un traseu cu lungimea de 8.16 km, nonuplul campion mondial de raliuri a fost cronometrat cu 3:26.728 la volanul lui Peugeot 208 T16 Pikes Peak, fiind cu 23 de secunde mai rapid decât ocupantul locului secund, Romain Dumas.
Conform regulamentului, francezul va pleca primul pe traseu în cursa de duminică, ceea ce reprezintă un avantaj tactic pentru că drumul va fi liber. Totuşi, Loeb preferă să rămână precaut în privinţa şanselor la victorie şi susţine că rezultatele din calificări nu sunt relevante.
 
Suntem aici pentru a încerca să câştigăm şi vom fi dezamăgiţi dacă nu o reusim
Sebastien Loeb
Pilot Peugeot 208 T16
"Calificările nu sunt ca o cursă şi nu reprezintă o parte crucială a ceea ce se întâmplă aici. Contează numai ce performanţe ai în ziua respectivă. Trebuie să te bazezi pe abilităţile tale, dar şi pe maşină, vreme şi condiţiile meteo. Orice se poate întâmpla, dar este evident că suntem aici pentru a încerca să câştigăm. Aceasta este misiunea noastră şi vom fi dezamăgiţi dacă nu o îndeplinim. Până acum am avut un start cu adevărat bun", a declarat el.
READ MORE
Seoul (Reuters) - Muncitorii de la fabricile General Motors Co 's din Coreea de Sud va organiza un boicot parțială din 4 iulie, din cauza disputelor asupra salariilor și a planurilor de producție, un purtator de cuvant al uniune a declarat astazi.
GM a anuntat ca va muta productia din următorul Chevrolet Cruze din compact din țară și rapoarte au sugerat că ar putea fi construit la uzina Opel din Gliwice, în Polonia, pentru a ajuta la compensarea pierderilor unității europene. Decizia a stârnit temeri cu privire la o potențială restructurare a unității Coreea de Sud.
Greva parțială vine în timpul negocierilor salariale anuale, care a început în aprilie. CEO GM Dan Akerson si alti directori au exprimat ingrijorarea cu privire la o nouă creștere a costurilor forței de muncă parțial din cauza proceselor salariale în curs de desfășurare depuse de către lucrătorii din Coreea de Sud GM.
Dar sud-coreean Uniunii GM a spus de "cost per vehicul" este jumătate din ce în Australia și mai mic decât multe alte colegii, inclusiv Rusia.
Săptămâna trecută, 79 la suta din membrii de sindicat de la Coreea GM au votat în favoarea grevă. Conducerea sindicatului a decis, miercuri, pentru a lansa o grevă parțială timp de șase ore la 4 iulie, și de a refuza ore suplimentare și munca week-end de acum, a spus Choi Jong-Hak, un purtator de cuvant al Uniunii.
El a spus conducerea sindicatului va decide dacă să continue greva parțială, în funcție de progresele înregistrate în cadrul discuțiilor salariale.
"Conducerea nu a venit cu nici o propunere concretă în discuțiile de ieri. Acesta va fi dificil pentru a ajunge la un acord, iar noi sunt susceptibile de a continua greva", a spus el.
În iulie-septembrie a anului trecut, Coreea de GM a suferit cea mai mare greva de-vreodată, deoarece a fost creat în 2002, ca rezultat scăderea producției de 40.000 de autovehicule.
Producția Chevrolet
Unitatea din Coreea de Sud GM face mai mult de patru din 10 de vehicule Chevrolet, marca vândute la nivel global și furnizează aproape toate modelele Chevrolet vândute în Europa. Ea produce, de asemenea, kituri de vehicule pentru asamblare în China și multe alte piețe emergente. Unitatea exportă Opel Mokka mic SUV în Europa și Chevy Spark minicar a SUA și alte piețe. Coreea de Sud, de asemenea, joacă un rol cheie în inginerie și mașini mini și mică proiectare ale GM.






 
.
\
În cadrul negocierilor salariale anuale, negociatorii sindicatelor GM din Coreea au cerut un bonus echivalent cu salariul pe trei luni și o plată unică timp de 6 milioane de won coreeni (5.300 dolari), precum și o creștere salarială de bază de 130,498 câștigat.
Cele două părți s-au blocat, de asemenea, coarne pe un nou sistem de schimbare, care va elimina munca peste noapte de la începutul anului 2014, cu Uniunea cere ca managementul face pentru salarii reduse generate de mai putine ore de lucru.
"Negocierile salariale sunt încă în curs de desfășurare. Sperăm să accelereze negocierile pentru a ajunge la un acord și pentru a evita pierderile de producție," GM Coreea de purtătorul de cuvânt al Kim Byeong-soo a spus, adaugand ca pactul salariul anual a fost atins în mod tradițional de la începutul lunii august.
Pe 28 mai, Hyundai Motor Co, cel mai mare producator auto din Coreea de Sud, și a forței de muncă la Uniunea început discuțiile lor salariale anuale în conformitate cu care Uniunea se cere un bonus echivalent cu salariul de opt luni ", și o extindere a vârstei de pensionare la 61, printre alte cerințe .
Cruze este modelul cel mai bine vândut Chevrolet în Europa. Vânzările au crescut cu 5 la sută, la 12,441 unități până în aprilie,
READ MORE
Montecarlo Automobile împlineşte, în 2013, 30 de ani de existenţă. Pentru a marca această aniversare aşa cum se cuvine, constructorul monegasc a prezentat un nou supercar denumit Rascasse.
Montecarlo Automobile prezintă modelul Rascasse, un supercar alimentat cu GPL Montecarlo Automobile prezintă modelul Rascasse, un supercar alimentat cu GPL
Rascasse este cel mai nou model al constructorului Montecarlo Automobile, care este cunoscut drept primul producător de maşini din Monaco.
Denumit după faimosul viraj Rascasse din cadrul Marelui Premiu din Monaco, supercarul monegasc e pus în mişcare de un motor V12 de 5,4 litri de origine BMW, care poate funcţiona atât pe benzină, cât şi pe GPL îmbogăţit cu hidrogen. Propulsorul, care dezvoltă 500 CP, este acelaşi ca în modelul Rolls-Royce Silver Seraph din anul 1998.
Dacă 500 CP nu vi se par suficienţi, atunci ar trebui să ştiţi că Montecarlo Automobile plănuieşte să construiască o versiune mai puternică a modelului Rascasse, care va primi un sistem de propulsie hibridă şi tracţiune integrală.
Exteriorul maşinii arată similar cu supermaşinile italiene Ferrari Enzo şi Ferrari F40, în timp ce interiorul a fost inspirat din bărcile de viteză de lux şi a primit foarte multe ornamente din lemn.
Montecarlo Rascasse va fi produs într-o serie limitată de doar 15 exemplare, iar fiecare dintre ele are un preţ de pornire de aproximativ 510.000 de euro.
READ MORE


 În ultimele sesiuni de teste de impact, organizaţia europeană EuroNCAP i-a avut drept cobai pe SUV-ul japonez Honda CR-V, noul monovolum francez Citroen C4 Picasso şi crossoverul Renault Captur.
Cinci stele de la EuroNCAP pentru Honda CR-V, Citroen C4 Picasso şi Renault Captur. Cinci stele de la EuroNCAP pentru Honda CR-V, Citroen C4 Picasso şi Renault Captur.
  SUV-ul japonez Honda CR-V, monovolumul francez Citroen C4 Picasso şi crossoverul Renault Captur au obţinut, fiecare, câte cinci stele la ultimele sesiuni de teste de siguranţă desfăşurate de organizaţia europeană EuroNCAP.
În cazul japonezei, cei de la EuroNCAP au acordat un procent de 93% pentru protecţia adulţilor, în timp ce protecţia copiilor aşezaţi în scaune pentru copii este de 74%, iar cea a pietonilor este de 68%. Sistemele de siguranţă au primit un scor de 66%.
Reprezentanţii organizaţiei susţin că, în cazul unui impact frontal, protecţia genunchilor şi a femururilor celor din faţă este bună, în timp ce protecţia abdomenului şi a pieptului este „adecvată” în cazul unui impact lateral cu un stâlp.
Pentru Citroen C4 Picasso, EuroNCAP a acordat un scor de 86% pentru protecţia adulţilor, 88% pentru protecţia copiilor în scaune pentru copii, 68% pentru protecţia pietonilor şi 81% pentru sistemele de siguranţă prezente.
Gradul de protecţie a celor din faţă e bun în cazul unui accident frontal, însă în cazul unui impact lateral cu un stâlp, C4 Picasso a pierdut puncte din cauză că protecţia oferită zonei pieptului a fost „slabă”.
Scorul de 81% acordat pentru sistemele de siguranţă a fost motivat prin prezenţa, în echipare standard, a sistemului de electronic de stabilitate, a unei avertizări pentru cuplarea centurilor de siguranţă şi a unui limitator de viteză.
Crossoverul Renault Captur a obţinut un scor de 88% pentru protecţia adulţilor, 79% pentru protecţia copiilor în scaune pentru copii, 61% pentru protecţia pietonilor şi 81% pentru sistemele de siguranţă.
La fel ca în cazul monovolumului C4 Picasso, Captur a pierdut puncte pentru protecţia „slabă” oferită zonei pieptului în cazul unui impact lateral cu un stâlp.
Voi ce spuneţi: vă influenţează în vreun fel rezultatele testelor EuroNCAP atunci când căutaţi o maşină nouă?
READ MORE